Klachten en garanties

Heb je een klacht over een artikel dat je bij Rieker Online Shop hebt gekocht? 

Als je een klacht hebt binnen de zichttermijn (14 dagen) dan kun je de webshopbestelling terugsturen via het antwoordnummer: Antwoordnummer 4023, 5980 ZX, Panningen. Geef op het formulier duidelijk aan dat het om een klacht gaat en of je het artikel opnieuw wenst te ontvangen. De verzendkosten voor de nieuwe bestelling zijn voor rekening van Rieker Online Shop. 

Voor klachten die zich voordoen na de zichttermijn kun je een e-mail naar onze klantenservice (service@riekeronlineshop.nl). Geef zo gedetailleerd mogelijk aan wat de inhoud van de klacht is en voeg (indien mogelijk) een foto toe van het (beschadigde) artikel. Je ontvangt binnen 7 werkdagen een antwoord van een van onze medewerkers per e-mail of per telefoon.

Heb je een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. Je kunt je klacht per mail (service@riekeonlineshop.nl) of telefonisch indienen via 088 - 1233 060, op werkdagen tussen 08.30 en 17.30 uur. Je klacht wordt binnen 7 werkdagen behandeld.

Rieker produceert de schoenen natuurlijk met de grootst mogelijke zorg, helaas kan het toch voorkomen dat een schoen kapot gaat. Erg vervelend natuurlijk en wij bieden graag een goede oplossing. Wij hanteren hierbij de volgende spelregels:

  • Wij bieden tot uiterlijk 12 maanden na aankoopdatum garantie op jouw aankopen.
  • Gaan de schoenen binnen 12 maanden kapot, dan kijken wij met onze schoenmaker of we de schoenen kunnen repareren. 
  • Mocht het repareren van de schoenen niet lukken, dan ontvang jij je volledige aankoopbedrag terug of krijg je een vervangend paar. 
  • Let wel op want bovenstaande geldt alleen voor productiefouten of mankementen. Gebruikelijke slijtage of slijtage/mankementen door verkeerd gebruik komen hier niet voor in aanmerking.